Reklamacje i zwroty

Zwrot towarów za pośrednictwem Packety jest dostępny tylko dla mniejszych przesyłek, maksymalnie do rozmiarów 60x60. 

Potrzebujesz zwrócić towar lub złożyć reklamację? Dzięki naszemu formularzowi online nie musisz już wypełniać niczego zbyt długiego. Wystarczy wpisać numer zamówienia i adres mailowy, i zostaniesz przeprowadzony przez cały proces. Wszystkie potrzebne informacje dotyczące zwrotu lub reklamacji otrzymasz potem w mailu od firmy Retino.

Reklamacja towaru

  • Jak złożyć reklamację:
    • Prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego.
    • Zostaniesz poproszony o dołączenie zdjęć wadliwego produktu. 
    • Wszystkie roszczenia rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 30 dni od momentu otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem.

Zwrot towaru

  • Jak postępować w przypadku zwrotu:
    • Klient może odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia zamówienia, wypełniając formularz zwrotu.
    • Środki zostaną zwrócone najpóźniej w ciągu 14 dni od momentu odebrania przez nas przesyłki ze zwracanym produktem.
    • Drogi kliencie, masz możliwość użycia kodu do zwrotu towarów za pośrednictwem usługi Parcel Service. Jeśli użyjesz tego kodu, zwrócimy Ci kwotę pomniejszoną o koszty przesyłki (3,90 €).
  • Na co należy zwrócić uwagę:
    • Zwracany produkt nie może nosić śladów zużycia, użytkowania lub uszkodzenia.
    • Towar musi być starannie zapakowany, najlepiej w pudełko, w którym został wysłany do klienta, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu.
    • Prosimy nie odsyłać towaru za pobraniem, nie przyjmujemy takich przesyłek.

Wymiana towaru

  • Towar można wymienić w ciągu 14 dni od daty jego dostarczenia pod wskazany adres, wypełniając formularz zwrotu (wybierz opcję wymiany).  
  • Wyślemy dokumenty do Twojej skrzynki e-mail, abyś mógł odesłać nam towar.  
  • W przypadku zwrotu towarów z przyczyn leżących po stronie użytkownika, takich jak zły dobór towarów lub wymiana z powodów osobistych, użytkownik ponosi koszty wysyłki nowych towarów do użytkownika. Zapłacimy za kod u Packety, aby wysłać towary z powrotem do nas.

Rozwiązywanie sporów online

Z dniem 15 lutego 2016 roku Komisja Europejska utworzyła platformę pozasądowego rozstrzygania sporów, która umożliwia konsumentom rozwiązywanie sporów związanych z ich zamówieniami internetowymi bez konieczności przeprowadzania procesu sądowego. Ten proces rozwiązywania sporów jest dostępny pod następującym linkiem zewnętrznym: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Spółka ADELAINE trade s.r.o. nie jest zobowiązana i nie może uczestniczyć w alternatywnych, pozasądowych ugodach.

Operator sklepu internetowego

ADELAINE trade s.r.o.
nr identyfikacyjny: 28613902
nr VAT: CZ28613902
Mosty u Jablunkova 799
73998  Mosty u Jablunkova
REPUBLIKA CZESKA

Nie wiesz, co robić?

Skontaktuj się z nami pisząc na adres .

Newsletter

Dowiedz się pierwszy o specjalnych ofertach, promocjach i nowościach. Otrzymaj zniżkę w wysokości 20 zł na pierwszy zakup (nad 200 zł).