Często zadawane pytania
1. Czas dostawy
Towary znajdujące się w magazynie wysyłane są nie później niż 1 dzień roboczy po zaksięgowaniu wpłaty na koncie lub za pobraniem. W przypadku towarów, które są na zamówienie, realizacja następuje w zależności od towaru. Ze względu na bardzo szeroką gamę wzorów, istnieje prawdopodobieństwo, że niektórych z zamówionych produktów nie będziemy posiadać w magazynie. W takim przypadku towar zostanie dostarczony najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych.
2. Wybór rozmiaru zestawu pościeli
Rozmiar pościeli jest zgodny z Twoim wyborem, w przypadku zainteresowania pokrowcem na materac, musisz znać rozmiar łóżeczka. Klasyczny rozmiar to 120x60. Do takiego łóżeczka należy wybrać jeden z proponowanych przez nas wymiarów 120x90 lub 135x100. Wymiar ten określa rozmiar poszwy na kołdrę w zestawie, a poszwa jest szyta na łóżeczko 120x60.
Jeśli jednak posiadasz łóżeczko 140x70 musisz wybrać wymiar oznaczony 140x70. W tych zestawach płaszcz jest uszyty tak, aby pasował do tego większego typu łóżeczka. Na przykład w kompletnych zestawach, w których znajduje się prześcieradło, ozdobna falbana pod materacem, elementy te są szyte tak, aby faktycznie pasowały do łóżeczka 140x70.
3. Paczka dotarła uszkodzona, co teraz?
W ramach formularza reklamacji zostaniesz poproszony o załączenie zdjęć uszkodzonych towarów. Nie zawsze konieczne jest odesłanie towaru, aby reklamacja została przyjęta.
Poczekaj na ocenę działu reklamacji. Skontaktujemy się z Tobą pocztą elektroniczną najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych w celu uzgodnienia dalszego postępowania. Wszystkie reklamacje są rozpatrywane w ciągu 30 dni.
4. Czy będę informowany o statusie mojego zamówienia?
Możesz poinformować nas o statusie swojego zamówienia poprzez e-mail info@tulimi.pl
5. Jak złożyć zamówienie?
Zamówienia można składać klasycznie poprzez koszyk lub mailowo info@tulimi.pl.