Często zadawane pytania

1. Czas dostawy

Towary znajdujące się w magazynie wysyłane są nie później niż 1 dzień roboczy po zaksięgowaniu wpłaty na koncie lub za pobraniem. W przypadku towarów, które są na zamówienie, realizacja następuje w zależności od towaru. Ze względu na bardzo szeroką gamę wzorów, istnieje prawdopodobieństwo, że niektórych z zamówionych produktów nie będziemy posiadać w magazynie. W takim przypadku towar zostanie dostarczony najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych.

2. Wybór rozmiaru zestawu pościeli

Jaki rozmiar pościeli, kompletu do łóżeczka powinniśmy wybrać? Oferujemy 120x90, 135x100 lub 140x70. 

Rozmiar pościeli jest zgodny z Twoim wyborem, w przypadku zainteresowania pokrowcem na materac, musisz znać rozmiar łóżeczka. Klasyczny rozmiar to 120x60. Do takiego łóżeczka należy wybrać jeden z proponowanych przez nas wymiarów 120x90 lub 135x100. Wymiar ten określa rozmiar poszwy na kołdrę w zestawie, a poszwa jest szyta na łóżeczko 120x60. 

Jeśli jednak posiadasz łóżeczko 140x70 musisz wybrać wymiar oznaczony 140x70. W tych zestawach płaszcz jest uszyty tak, aby pasował do tego większego typu łóżeczka. Na przykład w kompletnych zestawach, w których znajduje się prześcieradło, ozdobna falbana pod materacem, elementy te są szyte tak, aby faktycznie pasowały do łóżeczka 140x70.

3. Paczka dotarła uszkodzona, co teraz?

Jeśli towar został uszkodzony, prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego. 

W ramach formularza reklamacji zostaniesz poproszony o załączenie zdjęć uszkodzonych towarów. Nie zawsze konieczne jest odesłanie towaru, aby reklamacja została przyjęta.

Poczekaj na ocenę działu reklamacji. Skontaktujemy się z Tobą pocztą elektroniczną najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych w celu uzgodnienia dalszego postępowania. Wszystkie reklamacje są rozpatrywane w ciągu 30 dni.

4. Czy będę informowany o statusie mojego zamówienia?

Po złożeniu zamówienia w sklepie internetowym wysyłamy kopię na adres e-mail klienta, który został podany podczas składania zamówienia. Na ten adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z informacją o wysyłce. Jeśli dostawa ma być dłuższa niż przewidują warunki, staramy się poinformować klienta telefonicznie lub e-mailem.

Możesz poinformować nas o statusie swojego zamówienia poprzez e-mail info@tulimi.pl

5. Jak złożyć zamówienie?

Zamówienia można składać klasycznie poprzez koszyk lub mailowo info@tulimi.pl.

Newsletter

Dowiedz się pierwszy o specjalnych ofertach, promocjach i nowościach. Otrzymaj zniżkę w wysokości 20 zł na pierwszy zakup (nad 200 zł).